Электронныя звароты грамадзян, у тым ліку індывідуальных прадпрымальнікаў (далей – грамадзян), і юрыдычных асоб разглядаюцца ў адпаведнасці з патрабаваннямі Закона Рэспублікі Беларусь ад 18 ліпеня 2011 года «Аб зваротах грамадзян і юрыдычных асоб»

Паважаны наведвальнік!

З 2 студзеня 2023 г.уступае ў дзеянне з дапаўненнямі і змяненнямі Закон Рэспублікі Беларусь ад 18 ліпеня 2011 г. № 300-З «Аб зваротах грамадзян і юрыдычных асоб» (рэд. ад 28.06.2022).

Закон Рэспублікі Беларусь ад 18 ліпеня 2011 г. № 300-З «Аб зваротах грамадзян і юрыдычных асоб» (рэд. ад 28.06.2022) устанаўлівае падачу ў дзяржаўныя органы і іншыя дзяржаўныя арганізацыі электронных зваротаў і атрыманне адказаў (апавяшчэнняў) на іх з дапамогай дзяржаўнай адзінай (інтэграванай) рэспубліканскай інфармацыйнай сістэмы ўліку і апрацоўкі зваротаў грамадзян і юрыдычных асоб (сістэма ўліку і апрацоўкі зваротаў).

Доступ карыстальнікаў да сістэмы ўліку і апрацоўкі зваротаў забяспечваецца з дапамогай сайта ў глабальнай камп’ютарнай сетцы Інтэрнэт па адрасе https://обращения.бел (інтэрнэт-сайт).

Звароты грамадзян
Для адзнакі працы нашага прадпрыемства на партале рэйтынгавай адзнакі (якасць-паслуг.бел) скануйце QR-код або перайсці па спасылцы https://качество-услуг.бел

Графік прыёму грамадзян адкрытага акцыянернага таварыства «Гомельрамбуд»

Дырэктар-Гарбачоў Андрэй Аляксеевіч-панядзелак з 08-00 да 12-00, 1-я субота кожнага месяца з 09-00 да 13-00 кабінет 2-7, тэл.53-47-18.

1-ы намеснік дырэктара-галоўны інжынер-Шчэрба Дзмітрый Анатольевіч-серада з 16.00 да 20.00 кабінет 2-6 тэл. 33-27-49

Кніга заўваг і прапаноў знаходзіцца ў прыёмнай дырэктара. Адказны за вядзенне кнігі: сакратар Ганчарэнка Наталля Іванаўна тэл. 53-97-81

Графік

правядзення прамых тэлефонных ліній на I квартал 2023г.

Прозвішча імя імя па бацьку,
кіраўніка, пасада
Дата правядзення
прамой тэлефоннай лініі
Час правядзення прамой тэлефоннай лінііКантактны тэлефон
Гарбачоў Андрэй Аляксеевіч, дырэктар09, 20
студзеня
11.00 — 12.00+375232-534718
Шчэрба Дзмітрый Анатольевіч, 1-ы намеснік дырэктара-галоўны інжынер03, 17
лютага
11.00 — 12.00+375232-332749
Корхаў Павер Міхайлавіч, намеснік дырэктара па капітальным рамонце03, 17
сакавіка
11.00 — 12.00+375232-532142

У выпадку адсутнасці службовай асобы прамую тэлефонную лінію праводзіць замяшчальная асоба на час адсутнасці.


Электронныя звароты грамадзян, у тым ліку індывідуальных прадпрымальнікаў (далей – грамадзян), і юрыдычных асоб разглядаюцца ў адпаведнасці з патрабаваннямі Закона Рэспублікі Беларусь ад 18 ліпеня 2011 года «Аб зваротах грамадзян і юрыдычных асоб»

Паважаны наведвальнік!

З 2 студзеня 2023 г.уступае ў дзеянне з дапаўненнямі і змяненнямі Закон Рэспублікі Беларусь ад 18 ліпеня 2011 г. № 300-З «Аб зваротах грамадзян і юрыдычных асоб» (рэд. ад 28.06.2022). Закон Рэспублікі Беларусь ад 18 ліпеня 2011 г. № 300-З «Аб зваротах грамадзян і юрыдычных асоб» (рэд. ад 28.06.2022) устанаўлівае падачу ў дзяржаўныя органы і іншыя дзяржаўныя арганізацыі электронных зваротаў і атрыманне адказаў (апавяшчэнняў) на іх з дапамогай дзяржаўнай адзінай (інтэграванай) рэспубліканскай інфармацыйнай сістэмы ўліку і апрацоўкі зваротаў грамадзян і юрыдычных асоб (сістэма ўліку і апрацоўкі зваротаў).

Доступ карыстальнікаў да сістэмы ўліку і апрацоўкі зваротаў забяспечваецца з дапамогай сайта ў глабальнай камп’ютарнай сетцы Інтэрнэт па адрасе https://обращения.бел (інтэрнэт-сайт).


ЭЛЕКТРОННЫЯ ЗВАРОТЫ павінны адпавядаць патрабаванням:

  1. Звароты выкладаюцца на беларускай ці рускай мове.
  2. Не дапускаецца ўжыванне ў зваротах нецэнзурных або абразлівых слоў або выразаў.
  3. Да электронных зваротаў, якія падаюцца прадстаўнікамі заяўнікаў, павінны прыкладацца электронныя копіі дакументаў, якія пацвярджаюць іх паўнамоцтвы.
  4. У зваротах павінна змяшчацца інфармацыя аб выніках іх папярэдняга разгляду з дадаткам (пры наяўнасці) дакументаў, якія пацвярджаюць гэту інфармацыю.

ЭЛЕКТРОННЫЯ ЗВАРОТЫ МОГУЦЬ БЫЦЬ ПАКІНУТЫ БЕЗ РАЗГЛЯДУ ПА ІСНОСЦІ, КАЛІ:

  1. выкладаюцца не на беларускай ці рускай мовах;
  2. дапускаецца ўжыванне нецэнзурных або абразлівых слоў або выразаў.
  3. змяшчаецца тэкст, які не паддаецца чытанню;
  4. не змяшчаюць прозвішчы, уласнага імя, імя па бацьку, адраса месца жыхарства (месца знаходжання) грамадзяніна;
  5. не змяшчаюць поўнага наймення юрыдычнай асобы і адраса яе месца знаходжання, прозвішча, уласнага імя, імя па бацьку кіраўніка або асобы, упаўнаважанай ва ўстаноўленым парадку падпісваць звароты (для юрыдычных асоб);
  6. змяшчаюць пытанні, вырашэнне якіх не адносіцца да кампетэнцыі арганізацыі, у якую яны паступілі;
  7. прапушчаны без уважлівай прычыны тэрмін падачы скаргі.
  8. прадстаўнікамі заяўнікаў не прыкладаюцца электронныя копіі дакументаў, якія пацвярджаюць іх паўнамоцтвы.
  9. падлягаюць разгляду ў адпаведнасці з заканадаўствам аб канстытуцыйным судаводстве, грамадзянскім, грамадзянскім працэсуальным, гаспадарчым працэсуальным, крымінальна-працэсуальным заканадаўствам, заканадаўствам, якое вызначае парадак адміністрацыйнага працэсу, заканадаўствам аб адміністрацыйных працэдурах, зваротаў работніка да наймальніка, а таксама іншых зваротаў, у дачыненні да якіх заканадаўчымі актамі ўстаноўлены іншы парадак іх падачы і разгляду.
  10. заяўнікам пададзены паўторны зварот, і ў ім не змяшчаюцца новыя абставіны, якія маюць значэнне для разгляду звароту па сутнасці;
  11. з заяўнікам спынена перапіска па выкладзеных у звароце пытаннях.

ТЭРМІНЫ РАЗГЛЯДУ:

электронныя звароты павінны быць разгледжаны не пазней за 15 дзён, а звароты, якія патрабуюць дадатковага вывучэння і праверкі, – не пазней за адзін месяц, калі іншы тэрмін не ўстаноўлены заканадаўчымі актамі.

Ход тэрмінаў, вызначаных месяцамі ці днямі, пачынаецца са дня, наступнага за днём рэгістрацыі звароту ў арганізацыю.

ВОДГУК ЭЛЕКТРОННАГА ЗВАРОТУ ажыццяўляецца шляхам падачы пісьмовай заявы або накіравання заявы ў электроннай форме тым жа спосабам, якім быў накіраваны электронны зварот.

АДКАЗЫ (Апавяшчэнні) НА ЭЛЕКТРОННЫЯ ЗВАРОТЫ накіроўваюцца на адрас электроннай пошты заяўнікаў, пазначаны ў электронных зваротах, за выключэннем выпадкаў, калі:

• заяўнік у сваім электронным звароце просіць накіраваць пісьмовы адказ або адначасова накіраваць пісьмовы адказ і адказ на адрас яго электроннай пошты;

• у электронным звароце ўказаны адрас электроннай пошты, па якім па тэхнічных прычынах не ўдалося даставіць адказ (апавяшчэнне).

У выпадку, калі паступаючыя электронныя звароты аналагічнага зместу ад розных заяўнікаў носяць масавы характар ​​(больш за дзесяць зваротаў), адказы на такія звароты па рашэнню кіраўніка дзяржаўнага органа або іншай дзяржаўнай арганізацыі або асобы, упаўнаважанай ім падпісваць ва ўстаноўленым парадку адказы на звароты, могуць размяшчацца на афіцыйным сайце дзяржаўнага органа або іншай дзяржаўнай арганізацыі ў глабальнай камп’ютарнай сетцы Інтэрнэт без накіравання адказаў (паведамленняў) заяўнікам.

ЗАДАЦЬ ПЫТАННЕ.